Ваш код акції: 43516

Маркетинг, реклама, PR

Професійні курси з маркетингу для всіх, хто хоче досягти успіху

Спеціальностей, які мають великий попит на ринку праці та приносять високий дохід, безліч. Професія маркетолога відноситься до їх числа. Тому задумайтесь над тим, щоб розвинути аналітичні здібності й маркетингове мислення на курсах з маркетингу. Отримані знання та навички дадуть впевненість в завтрашньому дні та стабільність.

Головне, визначиться, де вам зручніше вивчати маркетинг: у вузі, на очних курсах чи дистанційно. Дистанційне заочне навчання стає все більш затребуваним і популярним і не дарма. Вивчення предмету вдома, без зайвого стресу та поспіху, в комфортній спокійній обстановці, але за віддаленої підтримки викладача – ефективне та результативне. І ми пропонуємо саме таку форму освіти, яка не потребує надмір часу та ваших зберігань.

Навчальний курс розрахований як для початківців, так і для тих, хто вирішив систематизувати й поглибити вже накопичені знання. Підвищення кваліфікації принесе свої плоди у вигляді просування по кар’єрних сходах і підвищення окладу, а вивчення курсу з нуля, дасть можливість отримати нову цікаву професію. Повірте, воно того варте. 

Ви отримаєте й удосконалите універсальні знання, необхідні для різних галузей бізнесу. Ви навчитеся:

  • аналізувати ринок і його потреби;

  • виявляти слабкі та сильні сторони конкурентів, вивчати та аналізувати їх діяльність;

  • вибудовувати позиціювання, дистанціюватися від суперників;

  • правильно планувати і розподіляти рекламні бюджети та аналізувати ефективність рекламних кампаній;

  • професійно виводити новий товар на ринок;

  • розробляти маркетингову стратегію компанії;

  • управлінню маркетингом і багато іншого.

А ще ви пройдете неабиякий тренинг з клієнтоорієнтування: навчитеся розуміти клієнта, працювати для клієнта й правильно визначати його бажання. Загалом, нудьгувати не доведеться!

Курси маркетингу та реклами – дві сторони однієї медалі

Маркетинг і реклама – це дві частини одного цілого. Продажі – це частина маркетингового процесу. А реклама сприяє підвищенню продажів і попиту на товар, використовуючи онлайн і оффлайн джерела. Вона інформує клієнта про акції, знижки та про переваги товару або послуги.

Важливо, щоб ці два потужні інструменти, маркетинг і реклама, працювали пліч-о-пліч. Як маркетинг не досконалий без реклами, так і реклама не ефективна без правильного аналізу ринку й маркетингових стратегій. Отож програма занять містить розділ з рекламування товару.

Три кити, які утримують бізнес на плаву – це маркетинг, реклама, PR (зв’язок з громадськістю). Тому ці професії завжди будуть мати попит та принесуть достойний дохід. Освойте основи цих професій на наших дистанційних курсах з маркетингу та реклами. Це реальний шанс отримати цікаву і високооплачувану роботу без надмірних зусиль та великих затрат.

Дистанційне навчання інтернет-маргетингу – посильна можливість стати "профі"

Практичні курси інтернет маркетингу дадуть необхідну базу для майбутньої роботи. Ви опануєте принципи просування товару або послуги в мережі інтернет, навчитеся залучати цільовий трафік на сайт та дізнаєтеся, якими інструментами користуватись для цього.

На курсі з діджитал маркетингу ви отримаєте знання, які знадобляться для успішної роботи в будь-якій сфері бізнесу. Ви узнаєте:

  • як скоротити витрати на просування товару;

  • як правильно проаналізувати рекламну кампанію;

  • як вигідно розподілити бюджет.

Теоретична база, яку ви отримаєте, допоможе виробити вміння й необхідні навички для впевненої роботи.

Творча професія, яка дає впевненість

Якщо ви шукаєте курси, щоб опанувати професію, яка дасть стабільність і впевненість у завтрашньому дні, спробуйте курси ЄШКО. Для початку дізнайтеся вартість курсу на сайті, ознайомтеся зі знижками і скачайте безкоштовний урок.

Не сумнівайтесь: дистанційне заочне навчання дає прекрасний результат. А крім того ви отримаєте повну свободу вирішувати: де, коли й скільки ви будете навчатись. Вам не потрібно марнувати час на дорогу й підлаштовуватися під розклад. Ви самі режисер і постановник учбового процесу.

Всього 20-30 хвилин в день, проведених за вивченням матеріалу, дадуть знання, які принесуть стабільний дохід, цікаву й творчу роботу та впевненість у майбутньому. Ми допоможемо вам стати профі.

Маркетинг, реклама, PR

Менеджер з продажу

На кого розрахований курс

Якщо ви хоч раз замислювалися над тим, як стати хорошим менеджером з продажу, то ви вибрали правильний напрямок, відвідавши сторінку курсу від школи ЄШКО. Перш за все, потрібно записатися на курси менеджера з продажу, щоб освоїти всі тонкощі ведення переговорів, відпрацювати алгоритми продажів, побудувати стратегію й тактику спілкування з клієнтом або ж удосконалити свої вміння.

Наші курси саме для тих, хто бажає:

  • отримати високооплачувану роботу менеджера з продажу (телемаркетера)

  • прокачати всі навички, необхідні для того, щоб повисити свою ефективність, стати професійним сейлз менеджером і збільшити свій дохід

  • освоїти професію з нуля й гідно заробляти

  • зробити кар’єру керівника відділу кол центра

  • стати Sales менеджером з великої літери, бути затребуваним на ринку праці й проводити власні тренінги.

Наші дистанційні курси з продажу дадуть всі необхідні знання, щоб стати професійним продажником та зробити гідну кар’єру. Вам знадобиться зовсім мало часу, всього 20–30 хвилин на день. Заняття будуть проходити вдома, без зайвої суєти та стресу.

Отже, навчання менеджерів з продажу починається прямо зараз! Скачайте безкоштовний пробний урок і переконайтеся в ефективності нашої методики.


Журналістика

На кого розрахований курс

Ви поставили перед собою мету стати професійним журналістом, віртуозно висвітлювати події, вміло брати інтерв’ю, писати репортажі? Вам несказанно пощастило: ви знайшли саме ті курси журналістики, що розкладуть по поличках таємниці жаданої професії й допоможуть набути практичних навичок.

Заняття будуть корисними для дорослих, і для підлітків, і для школярів. В ЄШКО немає ніяких вікових обмежень, кордонів або заборон. Навчання дистанційне: де б ви не жили, двері нашої школи журналістики завжди відкриті для вас.

Отже, давайте подивимося, кому стане в пригоді наш курс:

  • для всіх, хто хоче освоїти основи журналістики з нуля й отримати міцні знання у сфері медіакомунікацій, цифрової журналістики та блогінгу;
  • хто шукає способи підвищення кваліфікації в цій галузі;
  • хто планує заробляти написанням статей і хоче пройти курси копірайтингу;
  • хто збирається вести власний блог або сайт;
  • хто прагне майстерно проводити фото та відеознімання, освоїти сучасні монтажні програми, спецефекти.

Думаєте, з чого почати? Перш за все скачайте безкоштовний пробний урок онлайн, а потім приступайте до платного навчання, скориставшись запропонованою знижкою.


Фахівець з маркетингу

На кого розрахований курс

Будь-який виробник намагається залучити й утримати якомого більшу кількість клієнтів, але виходить це далеко не у всіх. Успіх гарантовано лише тому, хто володіє достатніми знаннями й уміннями в області просування товару на ринок, визначення попиту та пропозиції й стратегічного планування діяльності фірми/підприємства. Такі знання можна одержати на нашому курсі.

Наш курс корисний тим, хто має свою справу або збирається зайнятися підприємництвом, менеджерам будь-якого рангу, продавцям і просто усім бажаючим опанувати секретами з маркетингу. Теоретичний матеріал, численні приклади й практичні вправи навчать Вас залучати покупців і робити їх своїми постійними клієнтами.

Менеджер з питань зв’язків із громадськістю

На кого розрахований курс

Наш курс «Менеджер з питань зв'язків із громадськістю» познайомить Вас із мистецтвом створення ділового, політичного іміджу, допоможе опанувати сучасними технологіями дослідження ринку, навчить співробітничати із засобами масової інформації, організовувати прес-конференції, виставки, успішні презентації, створювати рекламні повідомлення й навіть захищати конфіденційну інформацію. Основні завдання PR-менеджера - цільова пропаганда, інформаційне відстоювання інтересів організації й зворотний зв'язок. Паралельно він відповідає за формування й підтримку необхідного сприятливого іміджу компанії й контролює просування її продукції на ринку.