Ваш код акції: 48590

Програма курсу

Урок 1. Основи програмування. Проста програма.

  • Основні поняття.
  • Налаштування компілятора PascalABC.NET.
  • Перша програма.

Урок 2 Як працюють програми.

  • Мова програмування.
  • Обчислення у Паскалі.
  • Змінні. Типи даних.
  • Розв'язання задач.

Урок 3. Лінійні (послідовні) програми.

  • Лінійні програми.
  • Блок-схеми.
  • Рядковий та логічний тип.
  • Форматування виводу.
  • Створення файлу, що виконується.

Урок 4 Розгалуження (алгоритм вибору).

  • Умова та вибір.
  • Розгалуження (алгоритм вибору).
  • Моделювання ухвалення рішення.
  • Ввід данних.
  • Оцінка введених даних.
  • Завдання на розгалуження.
  • Створення механізму прийняття рішень.
  • Структура програми.

Урок 5 Успіх у програмуванні. Логічні задачі.

  • Повторювані операції.
  • Розбір чисел за розрядами.
  • Селектор (оператор вибору Сase).
  • Образні та логічні завдання.
  • Успіх у програмуванні.
  • Прикладні завдання.

Урок 6 Циклічні алгоритми, їх типи. Аналіз послідовностей.

  • Масиви.
  • Цикли.
  • Генерування послідовностей.
  • Перевірка даних.
  • Параметри задач на цикли.
  • Переклад із однієї системи числення до іншої.

Урок 7 Масиви. Алгоритми роботи з масивами.

  • Масиви.
  • Ініціалізація. Введення та виведення елементів масиву.
  • Пошук елементів масиву.
  • Визначення максимального/мінімального елемента.
  • Сортування масивів.

Урок 8 Рядки. Аналіз тексту. Обробка винятків.

  • Рядки.
  • Ініціалізація. Введення та виведення елементів масиву.
  • Аналіз літер та слів у реченні.
  • Збереження файлу. Читання із файлу.
  • Сортування рядків.
  • Обробка винятків.

Урок 9 Двовимірні масиви. Проектування програм.

  • Двовимірні масиви.
  • Алгоритми роботи із двовимірними масивами.
  • Константи.
  • Типи користувача.
  • Створення проекту програми.

Урок 10 Процедури та функції. Структура програми.

  • Процедури та функції.
  • Область видимості змінних.
  • Підключення модулів.
  • Повна структура програми.
  • Принципи структурного програмування.

Урок 11 Записи. Програма "Сімейний бюджет".

  • Записи.
  • Введення та виведення записів.
  • Проект програми “Сімейний бюджет”.
  • Написання програми "Сімейний бюджет".
  • Тестування програми "Сімейний бюджет".

Урок 12. Робота з файлами.

  • Структура роботи із файлами.
  • Типи файлів.
  • Алгоритми роботи із файлами. Архівування.
  • Створення та обробка файлів формату CSV.
  • Створення та обробка файлів формату xml.

Урок 13. Графіка. Малювання.

  • Графіка у PascalABC.NET.
  • Основні графічні елементи.
  • Робота з кольором та пером.
  • Робота зі шрифтом.
  • Обробка подій миші та клавіатури.
  • графічні об'єкти.

Урок 14. Програмна мультиплікація. Основи об'єктно-орієнтованого програмування.

  • Принципи мультиплікації.
  • Створення мультфільму сценарій.
  • Розробка мультфільму: програмування.
  • Створення мультфільму: перевірка.
  • ООП на основі графічних об'єктів.

Урок 15 Знайомство з основними мовами програмування. Установка Microsoft Visual Studio Express.

  • Основні мови програмування.
  • Microsoft Visual Studio Express.
  • Перша програма на C#
  • Основні алгоритми C#.

Урок 16 Перехід із Pascal на C#.

  • Перехід із Pascal на C#.
  • Довідник функцій у Pascal та C#.
  • Основні алгоритми мовами Pascal і C#.
  • Оцінка ефективності програм.

Урок 17. Програмування форм Windows.

  • Програмування форм Windows.
  • Введення та виведення даних у програмі-формі.
  • Основні елементи форм Windows та робота з ними.
  • Принципи ООП, що застосовуються під час роботи з формами.
  • Юзабіліті – зручність роботи з програмою.

Урок 18 Основи об'єктно-орієнтованого програмування (ООП).

  • Основи об'єктно-орієнтованого програмування.
  • Етапи розвитку структур та технологій програмування.
  • Приклади програм з урахуванням ООП.
  • Створення класу користувача.
  • Читабільність тексту програм.

Урок 19. Бази даних.

  • Бази даних.
  • Основні команди мови структурних запитів SQL.
  • Взаємодія з базами даних.
  • Створення бази даних користувача.
  • Принципи проектування бази даних.

Урок 20 Графіка C#.

  • Робота із зображеннями та графіка в C#.
  • Основні функції роботи з зображеннями і графікою в C#.
  • Приклади роботи із зображеннями та графікою в C#.
  • Рух графічних елементів.
  • Обробка подій миші та клавіатури.

Урок 21. Методики розробки програмного забезпечення.

  • Методики розроблення програмного забезпечення.
  • Приклади методик розробки ПЗ.
  • Принципи комерційної розробки програмного забезпечення.
  • Написання проекту розробки нового програмного забезпечення.
  • Реалізація проекту розробки нового програмного забезпечення.

Урок 22 Ознайомлення з мовою програмування Java.

  • Мова програмування Java.
  • Налаштування середовища розробки Eclipse.
  • Основні функції мови програмування Java.
  • Унікальні можливості мови програмування Java.
  • Створення перших програм мовою програмування Java.
  • Використання мови програмування Java.

Урок 23 Ознайомлення з мовою програмування PHP.

  • Мова програмування PHP. Принцип роботи Інтернету.
  • Встановлення локального Інтернет-сервера.
  • Основні функції мови програмування PHP.
  • Унікальні можливості мови програмування PHP.
  • Створення перших програм мовою програмування PHP.
  • Використання мови програмування PHP.

Урок 24 Успіх у кар'єрі – як застосувати отримані знання.

  • Успіх у кар'єрі – як застосувати набуті знання.
  • Кар'єра програміста