Ваш код акції: 48590

Програма курсу

Урок 1.
Як людина стає людиною: періоди розвитку особистості.
Розвивальні ігри для дитини від народження до одного року. Теорії дитячого психоемоційного розвитку. Ігри та практичні заняття, призначені для розвитку дитини від народження до одного року.

Урок 2.
Коли і як починати виховувати дитину. Перинатальне виховання дитини.
Перші кроки у вихованні дитини. Як бути з заборонами? Боремося з упертістю. Хвалити або не хвалити? Ігри та практичні заняття для розвитку дитини від одного до двох років.

Урок 3.
Розвиток самостійності дитини. Методики раннього розвитку малюка.
Що означає самостійність дитини? Як навчити малюка самостійно їсти, одягатися. Методики раннього розвитку дітей.

Урок 4.
Дитячий садочок чи домашнє виховання? Розвиваючі ігри для дітей від двох до трьох років.
Переваги та недоліки відвідування дитячого садка. Підготовка до дитячого садка. Що, якщо дитина не відвідує дитячий садок? Розвиваємо малюка дворічного віку.

Урок 5.
Дитячий непослух, капризи й істерики, дитяча агресивність. Домашні заняття з дитиною по системі М. Монтессорі.
Істерики та капризи у дітей: як їх припинити й не допускати в подальшому. Домашні заняття з дитиною по системі Марії Монтессорі.

Урок 6.
Як вирішити розбіжності батьків у вихованні дитини. Розвиваючі ігри для дитини від трьох до чотирьох років.
У чому бувають не згодні тато й мама. Способи вирішення конфліктів у сім'ї на грунті виховання. Роль батька у вихованні дитини. У що граємо з малюком від трьох до чотирьох років.

Урок 7.
Дитячі страхи, тривоги та їх подолання. Розвиваючі практичні заняття з малюком по методу Г. Домана.
Як проявляються дитячі страхи й тривоги? Як допомогти малюкові впоратися зі своїми страхами? Розвиваючі практичні заняття з малюком. Картки Г. Домана.

Урок 8.
Криза трьох років. Ігри та практичні заняття, призначені для розвитку дітей від чотирьох до п’яти років.
Криза трьох років, і в чому вона проявляється. Як батькам ставитися до проявів бунту дитини: упертості, норовистості, свавілля. Ігри та практичні заняття для розвитку дітей від чотирьох до п’яти років.

Урок 9.
Боремося з негативними проявами особистості дитини. Дитячі свята й розваги в сім’ї.
Егоїзм дитини. Дитяча брехня, сварки. Крадіжки. Лайливі слова. Карати чи ні? Дитячі свята й розваги в сім’ї.

Урок 10.
Як допомогти дитині полюбити вчитися. Практичні заняття для естетичного розвитку дитини.
Кому «дано» і кому «не дано» добре вчитися. Розвиток уваги, посидючості, уяви. Оцінка як стимул до навчання. Ставлення батьків до успіхів у навчанні дитини. Практичні заняття: малювання, конструювання, аплікація, природа.

Урок 11.
Виховуємо характер дитини. Розвиток особистості дитини за методикою Н. Зайцева.
Типи темпераменту дитини. Виховуємо оптиміста. Якщо у вас боязка й сором’язлива дитина. Дитина-тихоня. Гіперактивна дитина. Розвиток особистості малечі за методикою Н. Зайцева.

Урок 12.
Загальнолюдські цінності, або які якості потрібно виховувати в дитині.
Що таке добре і що таке погано? Поняття про чесність, справедливість, дружбу. Методика раннього розвитку дитини Б. і Л. Нікітіних.