Ваш код акції: 43516

Менеджер з продажу

На кого розрахований курс

Якщо ви хоч раз замислювалися над тим, як стати хорошим менеджером з продажу, то ви вибрали правильний напрямок, відвідавши сторінку курсу від школи ЄШКО. Перш за все, потрібно записатися на курси менеджера з продажу, щоб освоїти всі тонкощі ведення переговорів, відпрацювати алгоритми продажів, побудувати стратегію й тактику спілкування з клієнтом або ж удосконалити свої вміння.

Наші курси саме для тих, хто бажає:

  • отримати високооплачувану роботу менеджера з продажу (телемаркетера)

  • прокачати всі навички, необхідні для того, щоб повисити свою ефективність, стати професійним сейлз менеджером і збільшити свій дохід

  • освоїти професію з нуля й гідно заробляти

  • зробити кар’єру керівника відділу кол центра

  • стати Sales менеджером з великої літери, бути затребуваним на ринку праці й проводити власні тренінги.

Наші дистанційні курси з продажу дадуть всі необхідні знання, щоб стати професійним продажником та зробити гідну кар’єру. Вам знадобиться зовсім мало часу, всього 20–30 хвилин на день. Заняття будуть проходити вдома, без зайвої суєти та стресу.

Отже, навчання менеджерів з продажу починається прямо зараз! Скачайте безкоштовний пробний урок і переконайтеся в ефективності нашої методики.

Тільки сьогодні
Ціна зі знижкою 15%
 835,30 710,00 грн./мiс.
Щомісячне навчання
Знижка 25%
Повний комплект

Яких навичок та вмінь набувають студенти курсу

Давайте розберемося, що повинен вміти менеджер з продажу, і які навички ви освоїте на наших уроках активних продажів.

Задача телемаркетера – це збільшення прибутку компанії. Отже, кількість закритих угод говорить про ефективність продажів та професійність працівника. Тому, перш за все, розвивайте комунікативні навички. І ми навчимо слухати клієнта, ставити правильні питання й підбирати індивідуальний підхід до кожного.

Навчання техніці продажів розів’є такі необхідні для роботи навички:

  • написання скрипта, що продає – це головний інструмент в управлінні розмовою з клієнтом;

  • опрацювання алгоритму роботи з запереченнями клієнта – навчитеся правильно вибудовувати розмову, щоб уникнути заперечень, з'ясовувати потреби клієнта, які приведуть до покупки;

  • створення тільки вдалиих презентацій товару – ми навчимо вас, як подати товар у вигідному світлі, озвучувати його гідності та переваги, акцентуватися на вигодах;

  • визначення головних мотивів покупки – ви зможете правильно розставляти пріоритети й розуміти, чим людина керується при покупці;

  • складання структури переговорів – ви дізнаєтеся, як краще організувати бесіду з клієнтом, залучити його до розмови й ненав'язливо привести до покупки. Ви розвинете навички переконання, які необхідні кожному сейлз менеджеру.

Якщо ви вже готові до вивчення техніки телефонних продажів, скористайтеся знижкою і запишіться на навчання.