Ваш код акції: 48590

Менеджер з питань зв’язків із громадськістю

На кого розрахований курс

Якщо ви задумалися про придбання затребуваної спеціальності та подальше працевлаштування, то pr-навчання - саме те, що вам потрібно. Станьте ефективним менеджером зв'язків з громадськістю, і у вас завжди буде можливість заробити.

Про те, як уявити ту чи іншу особу, товар, послугу; як написати текст, що «продає»; як спілкуватися з журналістами та влаштовувати прес-конференцію ви дізнаєтесь, записавшись на наш курс pr та реклами.

Матеріал викладено доступно, на кожному уроці ви отримуватимете тільки корисну інформацію, що має практичне застосування. Для початку навчання на курсі немає ні вікових, ні професійних обмежень – будь-який з вас може стати класним піарником, навчаючись у ЄШКО, якщо таке бажання справді виникло і ви хочете реалізувати його якнайшвидше.

Хочете розпочати? Скачайте онлайн безкоштовний пробний урок курсу та переконайтеся, як легко, просто і доступно викладено матеріал та організований процес навчання.

Тільки сьогодні
Ціна зі знижкою -10%
 569 512 грн./мiс.
Щомісячне навчання
Знижка -25%
Повний комплект

Які навички та вміння набувають студенти курсу

Слухаючи промови високопосадовців, міністрів та президентів, ви, можливо, навіть не підозрювали, що кажуть вони «не своїми словами». У більшості випадків їхні виступи – справа рук класних піарників, спічрайтерів, прес-секретарів. Найчастіше саме ці люди визначають стратегію діяльності великих голів.

Як написати саме «той текст», де розставити акценти; що можна виділити у спілкуванні з журналістами, а про що краще промовчати (не забувши при цьому, що інформація, яка відлежиться кілька тижнів, буде ще більш актуальною з огляду на певну ситуацію)… Звичайно ж, щоб відповідати на всі ці та ще дуже багато питань , потрібно мати як теоретичні знання, а й досвід роботи з громадськістю, практичний навичка.

Саме тому курс реклами та pr, який ми вам пропонуємо, містить багато прикладів конкретної діяльності. Ви не просто занурюватиметеся в теоретичні постулати – ви самі писатимете тексти, плануватимете зустрічі та прес-конференції своїх майбутніх босів. Це унікальний курс, зв'язок його з конкретикою (з реальним світом, якщо хочете), важко переоцінити – він побудований за спеціальною методикою, яка дозволяє відразу після навчання почати працювати.

Ось лише деякі теми, які будуть запропоновані на 24 уроках даного навчання pr:

  • безпомилковий вплив на аудиторію - основні прийоми, без яких не обійтися, мислимо креативно;
  • успішні тексти – спичрайтинг як мистецтво, громадські виступи від А до Я;
  • принципи побудови тексту для оратора, що впливають на публіку за допомогою слова – поради майстрів;
  • web-сайт як дзеркало організації – сторінка та портал «своїми руками»;
  • прес-служба з нуля – розстановка сил та розподіл обов'язків; ведемо виборчу кампанію (секрети успіху).

Як бачимо, при правильному та ретельному підході дані матеріали можуть бути використані не просто для навчання піар-менеджера, а цілком здатні стати настільною книгою успішного керівника, який колись уже проходив курси реклами та pr. Адже тут зібрані всі найцінніші відомості щодо вироблення працюючих, дієвих рішень!