Ваш код акції: 48590

Фахівець з маркетингу

На кого розрахований курс

Задумалися про те, щоб навчитися маркетингу, зробити кар'єру та отримувати стабільно високий дохід? Перед вами дистанційний курс для маркетологів, на якому ви без особливих витрат часу та коштів підвищите свою цінність на ринку праці.

Курс є універсальним і підійде всім незалежно від віку, рівня освіти та підготовки з цієї теми. Зверніть увагу: пропонований короткий курс основ маркетингу є заочним, тобто ви можете самі планувати скільки часу приділяти заняттям і коли приступати до вивчення уроку. Зазвичай достатньо 20-30 хвилин на день, щоб якісно опрацювати матеріал та стати фахівцем.

Вам належить вивчити 24 уроки. На вас чекає великий цікавий теоретичний матеріал, а також розширений практикум, які ви можете проходити в тому темпі, який вам комфортний. Збагачуючись теоретичними заннями, ви відразу відпрацьовуватимете їх на практиці, надійно закріплюючи пройдений матеріал у пам'яті.

Важливо, що кожного студента ЄШКО веде персональний викладач. І якщо у вас виникають питання під час роботи з матеріалами курсу маркетингу, ви завжди можете зв'язатися зі своїм куратором і проконсультуватися.

Завантажте онлайн пробний урок курсу основ маркетингу і переконайтеся, що це саме те навчання, яке ви шукали.

Тільки сьогодні
Ціна зі знижкою -10%
 569 512 грн./мiс.
Щомісячне навчання
Знижка -25%
Повний комплект

Які навички та вміння набувають студенти курсу

Ви почнете вивчення маркетингу з основних понять: "потреби", "обмін", "попит", "товар", "ринок"... Розберетеся, які цілі ставить спеціаліст-маркетолог, працюючи на конкретному підприємстві, дізнаєтеся про його взаємовідносини з іншими співробітниками. Справа в тому, що помилково вважати продаж результатом діяльності однієї чи кількох осіб – весь колектив має злагоджено працювати на результат, а організувати цю роботу – вже завдання грамотного менеджера.

Кожне заняття нашого курсу пропонує вам вправи на тренування навички. Наприклад, вам запропонують програти ситуацію: покупка комп'ютера у магазині електроніки. Хто, на вашу думку, виступає тут ініціатором прийняття рішення щодо купівлі конкретної моделі ПК тієї чи іншої фірми? Син-студент, батьки-покупці чи продавець-консультант магазину? Зваживши позиції кожного, ви зрозумієте, що оцінка споживчих потреб та підготовка продажу конкретної аудиторії грає величезну роль. І це лише один приклад.

У процесі навчання ви дізнаєтесь про систему маркетингових досліджень, про те, як оцінювати ринкову ситуацію (SWOT-аналіз); про психологічні стадії здійснення покупки (факторах, що впливають на покупця); про маркетинговий аналіз товару (якість та конкурентоспроможність продукції)…

Навчання маркетолога неможливе без таких понять, як «торговельна марка», «елементи фірмового стилю», «брендінг», «упаковка як інструмент маркетингу». Про все це ви докладно дізнаєтеся на курсе. Також одним з найважливіших понять курсів маркетингу є ціноутворення. Яку ціну ставити на той чи інший товар? Від чого ціна залежить? Чи є різниця в ціні на нові товари, що вже користуються попитом? На конкретних прикладах легко і доступно про це буде розказано на одному з уроків.