Q: Після натискання кнопки входу в онлайн курс нічого не відбувається (web-сторінка зависає або web-сторінка повідомляє про помилку).
A: Швидше за все ви намагаєтеся запустити курс на мобільному пристрої під управлінням ОС Android і використовуєте браузер Google Chrome. У даному випадку необхідно в настройках браузера відключити режим «економія трафіку» («Настройки» / «Економія трафіку») і перезапустити браузер.
Q: Не відтворюється аудіо
А: Дана проблема з'являється при використанні браузера Microsoft Edge (іноді - Opera). Рекомендуємо вам використовувати інший браузер (Конфігурація системи для максимально стабільної роботи онлайн-курсів ЄШКО)
Q: Не відображається меню онлайн-курсу
А: Дана проблема з'являється при використанні браузера Internet Explorer. Даний браузер показує досить стабільні результати при відтворенні онлайн-курсу ЄШКО, але меню в ньому відображається не завжди. Якщо вам необхідно меню, то рекомендуємо вам використовувати інший браузер (Конфігурація системи для максимально стабільної роботи онлайн-курсів ЄШКО)
Q: Відео програється без звуку
А: Дана проблема з'являється при використанні браузера Firefox. Рекомендуємо вам використовувати інший браузер (Конфігурація системи для максимально стабільної роботи онлайн-курсів ЄШКО)
Q: Не натискаються кнопки (зона натискання не збігається із зображенням кнопки), не перетягуються об'єкти
А: Дана проблема з'являється при використанні браузера Microsoft Edge. Рекомендуємо вам використовувати інший браузер (Конфігурація системи для максимально стабільної роботи онлайн-курсів ЄШКО)
Q: Проблеми з активацією онлайн курсу (онлайн уроків)
A: Детальніше про активацію онлайн курсу Ви можете прочитати на сторінці Активація онлайн курсу